تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

احمدی نژاد 84 و 1400

  • ۹۶۷
احمدی نژاد 84 و 1400

طرفدارای احمدی نژاد ببینن!

ایا احمدی نژاد تغیر کرده ؟

 

واکنش سردار سلیمانی به نامه‌نگاری های احمدی نژاد +فیلم (سال 1396)

 

نکته: تمامی رئیس جمهورهای سابق در زمان خود کارهایی کرده اند. سازندگی و غیره. اگر ما آنها را با ذکر یکسری استنادهایی مورد نقد قرار می دهیم نه این است که آن فرد بطور کامل بی قید یا حتی بی دین باشد اما با توجه به کارهایی که از فرد صورت گرفته و مخصوصا بعد از دوران ریاست جمهوری های اشخاص، حس شهرت و قدرت طلبی باعث شده که یکسری اعمالی که خلاف قانون هست انجام دهند. این خلاف قانون این اشخاص با توجه به اینکه اسم و رسمی در جریانات سیاسی دارند، شایسه این طور اشخاص نیست و مورد نقد ما قرار می گیرد.

واکنش سردار سلیمانی به نامه‌نگاری های احمدی نژاد +فیلم (سال 1396)

صفحه اینستاگرام سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ویدئویی از سخنان وی در روز 22 بهمن را به اشتراک گذاشت.

متأسفم برای کسانی که پز اپوزیسیون می‌دهند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه رسمی اینستاگرام سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بخشی از سخنان وی در روز 22 بهمن را به اشتراک گذاشت.

سردار سلیمانی در این بیانات از سیاسیونی انتقاد می‌کند که به جای دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان، با انجام اقداماتی ناشایست، به مخالفت با انقلاب می‌پردازند.

در بخشی از سخنان فرمانده نیروی قدس سپاه آمده است:

"من متاسفم [برای] بعضی‌هایی که نام پیروی از خط امام را بر خود میگذارند، [اما] به جای نامه‌ی سرگشاده به دشمن، نامه سرگشاده به ولی ایستاده در خط مقدم در مقابل دشمن مینویسند.... خط امام(ره) این است که آبروی را بر دست بگیرید به خدمت او بروید... نه اینکه در گوشه‌ای کز بکنید و بر علیه نظامی که امام(ره) تاسیس کرده است... پز اپوزسیون بدهید."

همچنین در فیلمی که صفحه‌ی اینستاگرام سردار سلیمانی منتشر کرد، بخشی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی نیز در این خصوص هست. رهبر انقلاب در این بیانات با تأکید بر اینکه «انقلابی‌نمایی» غیر از «انقلابی‌گری» است، گفتند: انقلابی گری کار سختی است زیرا پایبندی و تدین لازم دارد و نمی شود که انسان در یک دهه همه‌کاره کشور باشد و در دهه بعد، تبدیل به مخالف‌خوان کشور شود.

در ادامه ویدئویی را که صفحه‌ی اینستاگرام سردار سلیمانی منتشر کرده است مشاهده می‌کنید.

.

احمدی نژاد (دیروز ، امروز ،...) استاد رائفی پور

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم