تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

مستند رویای مخملین دو

  • ۴۰۵
مستند رویای مخملین دو

 

 

انقلاب های مخملی یا انقلاب های رنگی، از شیوه های براندازی نرم، و نوعی دگرگونی و جابجایی قدرت، همراه با مبارزه منفی و نافرمانی مدنی است. تاریخچه این انقلاب ها به جوامع پسا کمونیستی در شرق اروپا و آسیای مرکزی برمی گردد. این مستند از پنج بخش اصلی تشکیل شده که شامل عناوین حماقت های مخملی، اسم رمز کودتا، عروسک های کودتای مخملی، سر نخ و ملاحظات هست.
 

  دانلود مستند رویای مخملین 2

 

دانلود مستند رویای مخملین 1

 
 
 
 
 

مستند ندای فتنه

  • ۴۳۰

مستند ندای فتنه - بررسی نحوه قتل مشکوک ندا آقاسلطان (بخش سوم)

مستند ندای فتنه / بررسی نحوه قتل مشکوک ندا آقاسلطان / لینک مستقیم دانلود

این مستند تحلیلی به بررسی سناریوها و فرضیاتی پیرامون نحوه قتل ندا آقا سلطان می­ پردازد. بخش اول به چند نمونه از دسیسه­ های اطلاعاتی امپراتوری رسانه ­ای حاکم بر جهان می­پردازد که انشاالله در آینده نزدیک سعی می­ کنیم چند مستند دیگر در این حوزه در سایت مبین مدیا قرار دهیم.

اما در قسمت بعدی این مستند، ابتدا به بررسی روایت بی­ بی­ سی و VOA از واقعه پرداخته و به دو فرضیه محتمل در این زمینه، با ذکر اسناد و منابعی در این خصوص اشاره می کند.

 

تعداد قسمت ها: سه بخش

کاری از: موسسه فرهنگی باقرالعلوم شهرستان بهبهان

کلیپهای 'رویای سرطانی'

  • ۳۸۵







 

  • کلیپهای 'رویای سرطانی'

              شامل عناوین زیر می باشد

1- گوساله سامری (سرکشی قوم یهود از فرامین موسی (ع))

2- مصاحبه شبکه abc news با دکتر احمدی نژاد در مورد هولوکاست

3- مصاحبه شبکه CNN (لری کینگ) با دکتر احمدی نژاد در مورد هولوکاست

4- ایران و آخرالزمان (نادر طالب زاده)
5- نشانه های آخرالزمان (جنگ، فقر، خشونت)
6- پیشگویی یهودیان در مورد پایان عمر دولت اسرائیل (دکتر مجید شاه حسینی)
7- نشانه های آخرالزمان
8- بمب، گلوله، غزه
9- آفرینش انسان به روایت کتاب مقدس
10- جنجال صهیونیست ها برای تحت الشعاع قرار دادن سفر دکتر احمدی نژاد به نیویورک
11- مقایسه رفتار رسانه های غربی در مورد مرگ ندا آقاسلطان و شهادت مروه شروینی (دکتر محمد علی رامین)
 12- سرود بسیار تاثیرگذار در مورد مردم مظلوم فلسطین

 

ویدئوی زیبادرباره حجاب خواننده حسام حاج از سوریه

  • ۴۴۶
  • کلیپ با حجاب شدی آفرین بر تو
  • خواننده: حسام الحاج
  • کارگردان: یاسر سامی
  • زمان: 4:41دقیقه
  • موضوع: کلیپ تصویری
  • حجم:10.9 مگابایت

پس از آنکه «حسام الحاج» خواننده سوری، ترانه‌ای در حمایت از حجاب خواند، جریان‌های ضداسلامی در جهان عرب به او حمله کرده‌ و او نیز در جواب آن‌ها گفت: از اینکه پیام انسانی حجاب را رساندم، خوشحالم.

 

برخی نوشته‌ها در پایگاه‌های موسیقی در جهان عرب حکایت از آن دارد که حتی برخی از خوانندگان لبنانی قصد شکایت از وی دارند.

در همین حال یک زن مصری که حرکت غیراخلاقی او در اینترنت سروصدا به پا کرد و بلافاصله توسط جریان‌های صهیونیستی مورد حمایت قرار گرفت، خطاب به «حسام الحاج» گفته است که وی «یک خواننده عقب‌اقتاده است که ترانه‌های عقب‌افتاده درباره حجاب دختران می‌خواند».

حسام الحاج خواننده سوری نیز در پاسخ به او گفته است: از اینکه توانسته‌ام پیام انسانی صحیح خود را با موفقیت به مردم برسانم خوشحال و مفتخر هستم.

وی با بیان اینکه در جهان عرب همه آزاد هستند، خطاب به این زن مصری افزوده است: تو الان با حجابی که در جوامع ما موجود است و امری طبیعی است در حال جنگ هستی؛ البته بدان که سخن تو بر هیچ محجبه‌ای تاثیرگذار نیست و برهنگی به معنی بازگشت به دوران جاهلیت است.

این خواننده سوری در پاسخ به برخی اتهامات که تو به فشارها بر زنان در جوامع اسلامی کمک کرده‌ای، تاکید کرده است: این اشتباه است، هر فردی آزاد است؛ آیا زنان و دختران در اروپا و آمریکا که اسلام گزیده و محجبه شده‌اند تحت فشار بوده است؟

این خواننده سوری همچنین درباره چگونگی تولید این ترانه گفته است: همسر من محجبه نبود اما پس از 7 ماه از ازدواجمان حجاب را برگزید لذا خیلی خوشحال شدم که این تصمیم را بدون هرگونه فشاری و در آزادی انتخاب کرد و در آن زمان به این فکر افتادم که این امر را به ترانه‌ای تبدیل کنند و با محمد حافظ شاعر این ترانه و یاسر سامی کارگردان کلیپ صحبت کردم.

بنابر گزارش ابنا، البته کلیپ «با حجاب شدی آفرین بر تو» انتقاداتی از سوی برخی مجبین داشته است که گفته‌اند کلیپ ترانه وی حجاب را تنها بستن روسری و اعضا و جوارح دانسته است، در حالی که حجاب اخلاق ویژه‌ای دارد.

در ترانه «با حجاب شدی آفرین بر تو»، «حسام الحاج» می‌گوید: با حجاب شدی آفرین بر تو آره اینگونه خدا تو را هدایت کرد / عشق تو در قلب و روح من بسیار شد به خدا به جان خودم قسم؛ ماشاءالله این زیباترین چیزی است که تو نیازمند آن بودی زیباترین هدیه برای تو از سوی خدا/ با حجاب شدی آفرین بر تو آره اینگونه خدا تو را هدایت کرد/ خدایت را راضی کن تا حال دنیا را برای تو رضایتمند کند/ و بهشت برای تو می‌ماند/ خدایت را راضی کن تا حال دنیا را برای تو رضایتمند کند/ با حجاب شدی آفرین بر تو آره اینگونه خدا تو را هدایت کرد.

 

 

کلیپ دیگر

 

چکیده کتاب "زن در آیینه جمال و جلال"

  • ۳۶۱
چکیده کتاب "زن در آیینه جمال و جلال"

معرفی کتاب:

کتاب زن در آیینه جمال و جلال، نوشته آقای جوادی آملی می باشد که این کتاب سعی دارد به بررسی ابعاد وجودی زنان، ارزش زنان در اسلام، تفاوت های زنان و مردان، جایگاه زن در صحنه های مختلف و حقوق زن در اسلام بپردازد. همچنین به شبهاتی که در رابطه با زنان وجود دارد، پاسخ داده می شود.

موضوعات کتاب

کتاب زن در آئینه جلال و جمال، در سه بخش، از عظمت و جایگاه زن سخن به میان آورده است و در بخش پایانی هم به شبهات مطرح، پاسخ گفته اند.

بخش نخست این کتاب که عنوان زن در قرآن را به خود اختصاص داده است، جایگاه و نقش زنان را از منظر قرآن در خانواده و اجتماع، بررسی می کند. در این قسمت از کتاب زن در آئینه جلال و جمال بیان شده است که منشأ پیدایش تمامی زنان و مردان یکی است و به همین دلیل همان گونه که مردان می توانند به عالی ترین مرتبۀ کمالات نایل آیند، زنان نیز از این امر مستثنا نیستند و علاوه بر آن عنوان می کند که از نظر قرآن، تفاوتی بین زن و مرد نیست.

در این بخش کتاب زن در آئینه جلال و جمال، با اشاره به آیه 10تا 12 سوره تحریم، به زنان الگو از منظر قرآن پرداخته شده است؛ زنانی همچون مریم، آسیه زن فرعون و. . . . ایشان همان گونه که الگوی زنان هستند، الگوی مردان نیز قرار دارند. لازم به ذکر است که در همین بخش تنها تفاوت زن و مرد، شکل ظاهری آن ها طرح شده است؛ البته برخی معتقدند که علاوه بر تفاوت جسمی زن و مرد، روان آن ها نیز با هم متفاوت است که البته این روان، متفاوت از روح است.

نویسنده در بخش دوم این کتاب که با عنوان زن در عرفان از آن نام برده شده است، عرفان را به دو بخش کلی عرفان نظری و عرفان عملی، تقسیم کرده است.

در عرفان نظری عنوان شده که همه چیز در جهان هستی تجلی گاه آیات خداوند است اما در عرفان عملی، راه های عملی رسیدن به کمال را برای یک زن، شرح می دهد.

در بخش عرفان کتاب زن در آئینه جلال و جمال نکته ای طرح شده است که زنان به دلیل برخورداری از عاطفه و احساس بالا، حرکت در مسیر سلوک الهی و رسیدن به کوی جلال و جمال برایشان هموارتر است.

همچنین در این بخش عنوان شده که از نگاه قرآن، گرچه زن و مرد در ظاهر با هم متفاوتند، اما در حقیقت و پیشگاه خداوند، با یکدیگر تفاوتی ندارند.

بخش سوم این کتاب، زن در برهان، بیشتر روی این نکته تأکید دارد که از نظر فلسفی، و از جهت روحی بین زن و مرد تفاوتی نیست؛ علاوه بر این، از نظر عقلی هم تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد.

در دیگر قسمت های مهم این بخش، از حضور زن در صحنه سیاسی سخن به میان آمده است و برای نمونه به زنانی که در طول تاریخ نقش هایی سیاسی، ایفا کرده اند، اشاره می شود؛ مانند سوده همدانی که به گونه ای با معاویه برخورد می کند که او را در مقابل استدلال های خود تسلیم می کند.

آیت الله جوادی آملی در این بخش از کتاب زن در آئینه جلال و جمال، با انتقاد از کسانی که زن را به این معنی محجوب می خواهند که او را از صحنه های سیاسی و اجتماعی محروم کنند، به این مسأله می پردازد که اگر زن این گونه از امتیازات اجتماعی محروم شود، نمی تواند به شخصیت وجودی خود دست یابد، حال آن که زنان می توانند به لحاظ اجتماعی و سیاسی، استعدادهای درونی خود را ظاهر سازند.

در این بخش عنوان شده است که باید شرایط رشد و کمال زنان هم، همانند مردان فراهم شود؛ چرا که اگر در هر شرایطی، زمینه های رشد فراهم باشد، زنان می توانند همپای مردان به کمالات برسند.

در بخش چهارم و پایانی این کتاب، که عنوان حل شبهات و روایات معارض به خود گرفته است، به حل منطقی روایات متشابهی که احیاناً شبهه هایی را در این زمینه به بار آورده، پرداخته شده است.

در این بخش با اشاره مجدد به انتقاد آیت الله جوادی آملی از کسانی که با تعریف خاصی از محجوب بودن زن به معنای این که زن باید خودش در حجاب و نامش تنها در کتاب باشد، تا عظمت او ظهور کند، بیان شده است که هنر این است که زن از قدرت های سیاسی و اجتماعی برخوردار باشد و در پیشگاه خداوند، خضوع کند.

در صفحه 298 بخش پایانی کتاب زن در آئینه جلال و جمال، سخنی از آیت الله جوادی آملی وجود دارد که ایشان می گویند، اگر کارهایی که زنان ابوذر گونه در طول تاریخ، جنگ ها، و صحنه های سیاسی اسلام، ده ها بار گفته می شد و به صورت فیلم های تبلیغی در می آمد و کتاب هایی در این زمینه نوشته می شد، مشخص می شد که زن ها در پیشبرد مسائل نظامی در صدر اسلام، همچون ابوذر و مالک اشتر، در صحنه بوده اند.

 

معرفی وب سایتهای پاسخگویی به شبهات

  • ۵۲۴
معرفی وب سایتهای پاسخگویی به شبهات

   چرا...؟ چطور....؟ آیا.....؟

  •  یکی از عرصه های جنگ نرم ایجاد شبهات و پرسش هایی در میان مردم و به خصوص نسل جوان می باشد تا بینش ها و اعقاید انها را تضعیف و ذهن و قلب ایشان را به تصرف در آوردند

 

معرفی وب سایت x-shobhe  یکی از قوی ترین وبسایت های پاسخگویی به شبهات در فضای اینترنت

  نام سایت: شبهه

  آدرس اینترنتی:http://www.x-shobhe.com

   حوزه فعالیت اصلی: پاسخگویی به انواع شبهات

  معرفی کوتاه سایت: وب سایتی بسیار قوی که با تقسیم بندی موضوعی انواع شبهات و پاسخ آنها آرشیوی غنی را فراهم کرده است. شبهه اکثر شبهات روز را پاسخ گفته و همچنین بازدید کنندگان می توانند سوالات خود را مطرح و پاسخ دریافت کنند.

قسمت های سایت:

 ارسال شبهات | شبهات رایج در افواه | شبهات رسانه ای | شبهات ما | گالری

موضوعات شبهاتی که سایت پاسخگوی آنهاست:

شبهات اعتقادی | شبهات سیاسی | شبهات اجتماعی | شبهات اقتصادی | شبهات فلسفی | شبهات حقوقی و احکام | شبهات تاریخی | شبهات قرآنی | شبهات عرفانی | شبهات متفرقه

لینک خبرخوان سایت:     

ویژگی جالب سایت: این سایت شبهات و پاسخ های آنها را که در یک فصل بر روی سایت منتشر می شوند به صور ت یک فصلنامه الکترونیک ارائه می کند.

دانلود فصلنامه شماره ۱ سایت شبهه مجموعه از بروزترین شبهات و پاسخ آنها

دانلود فصلنامه شماره 2 ( برتربین )

 

معرفی سایت eporsesh.com  سایتی قوی در زمینه پاسخگویی به سوالات و شبهات به خصوص شبهات و پرسش های دینی

 نام سایت: پرسش

  آدرس اینترنتی:http://www.eporsesh.com

حوزه فعالیت اصلی: پاسخگویی به انواع پرسش ها دینی

  معرفی کوتاه سایت: وب سایتی قوی و با طراحی زیبا که پاسخگویی شبهات و پرسش های دینی کاربران می باشد. این سایت با توجه به پاسخگویی مستمر به سوالات اکنون به آرشیوی بسیار قوی از سوالات و پاسخ ها در حوزه دینی تبدیل شده است.( نزدیک به ۳۰۰۰۰پرسش و پاسخ)

قسمت های سایت:

صفحه اصلی آرشیو سوالاتآرشیو سوالات جوانان   -->جدول زمانبندی عضویت / ورود راهنما

ویژگی جالب سایت: در این وب سایت در ساعات خاص مشاوران مذهبی به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات و شبهات می باشند.

 

معرفی یک وب سایت که به تازه گی کار را شروع کرده است:

وب سایت shobhat.com یکی از فعالترین وب سایت های پاسخگویی به شبهات در اینترنت

  نام سایت: شبهات

  آدرس اینترنتی:http://www.shobahat.com

  معرفی کوتاه سایت: وب سایتی نوپا  که با جمع آوری شبهات رایج در نسل جوان و میان مردم پاسخ های مناسبی را برای آنها فراهم آورده است. متاسفانه بدیل راه اندازی تازه سایت اکثر فسمت های آن قوی  نبوده و نیاز به فعال شدن و قوی تر کار کردن دارد تا به مرجعی قوی تبدیل شود.

 

تهیه و تنظیم: آفــند وبلاگ تخصصی جنگ نرم و عملیات روانی

                     تنظیم دوباره توسط برتربین

نقد فیلم ضد اسلامی و ضد ایرانی 300

  • ۳۹۹
نقد فیلم ضد اسلامی و ضد ایرانی 300




    
 

  • دانلود نقد و بررسی فیلم 300 توسط استاد حسن عباسی (36:55)

این کلیپ جدید اضافه شد

 

قسمت اول

قسمت دوم

نمادهای فراماسونری و ایلومناتی در صنعت موزیک (Mind Control) فیلم

  • ۴۷۲
  • قطعا یکی از بهترین و مهمترین ابزارهای کنترل ذهن بشر، در کنار صنعت هالیوود، صنعت موزیک است.

 اربابان قدرت و طبقه ممتاز (Elite) به پشتوانه ارتباط با ابلیس و شیاطینش از جن و انس، به سراغ خوانندگان سبک‌های مختلف موزیک از جمله رپ، هیپ هاپ، متال، راک و... رفته و در قبال دادن ثروت و شهرت و زیورهای دنیا، ذهن و روح و جسم آنها را در اختیار خود می‌گیرند. اینگونه می‌شود که دیگر خواننده‌ها هیچ کنترلی روی کار خود نداشته و صرفا مطیع دستورات و برنامه‌های طبقه ممتاز ایلومناتی می‌شوند. با خواندن اشعار و متون برنامه‌ریزی شده، سعی در دنبال کردن برنامه‌های کنترل ذهن انسانها دارند که توسط شیطان (ابلیس) به عنوان یکی از مهمترین اهداف برای نابودی بشر قرار داده شده است.

آنچه در این کلیپ ویدئویی جمع‌آوری شده ...

روابط دختر و پسر؛ آنچه باید بدانیم/استاد مستشاری

  • ۴۳۴

 

روابط دختر و پسر؛ قسمت اول؛ آنچه باید بدانیم

روابط دختر و پسر؛ قسمت دوم؛ آنچه باید بدانیم

 

ترتیل کل قرآن کریم با صدای استاد کریم منصوری (به تفکیک جز)

  • ۳۹۵
ترتیل کل قرآن کریم با صدای استاد کریم منصوری (به تفکیک جز)     دانلود در ادامه مطلب

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم