تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

کتاب گویا سرگذشت زندگی نرجس خاتون، مادر امام مهدی (عج)

  • ۴۶۸
کتاب گویا سرگذشت زندگی نرجس خاتون، مادر امام مهدی (عج)
 
سرگذشت زندگی نرجس خاتون، مادر امام مهدی (عج):
«مَلیکا»، دختر قیصر روم، در بازار برده فروشان همچون مرواریدی می درخشد؛ اما به ناگاه با دست خطی، سرنوشت، او را به سمت و سویی دیگر می بَرد ...


چگونه نوه مسیحى قیصر روم، مادر امام زمان(عج) شد؟

بشر بن سلیمان گوید: «من به فرموده حضرت امام على النقى(ع) عمل کردم، یعنی به بغداد، سر پل فرات رفتم و آنچه امام فرموده بود اجرا کردم و نامه پاکیزه اى را که ایشان به خط و زبان رومى مرقوم فرموده و سر آن نامه را با خاتم مبارکش مهر کرده بود به همراه کیسه زردى که در آن ۲۲۵ اشرفى بود، به کنیزک دادم؛ چون نگاه وى به نامه حضرت افتاد به شدت گریه کرد و نگاهی (به عمر بن زید) انداخت و گفت: مرا به صاحب این نامه بفروش و قسم خورد که در غیر این صورت خودم را هلاک خواهم کرد».

 

«نرجس خاتون»، مادر امام عصر (عجل الله تعالی فرجه) یکى از ملکه هاى وجاهت و زیبایى است که از نسل حواریون عیسى بن مریم(ع) بوده است. قدرت الهى، آن بانوى مکرمه را براى همسرى حضرت عسکرى (علیه السلام) از روم به سامرا فرستاد تا گوهر تابناک وجود مهدویت در آن وجود پاک پرورش یابد. کتاب گویای «ملیکا»، بیانگر داستان زندگی این بانوی بزرگوار است.
 

مستند از ایروان تا بهشت

  • ۶۸۵
مستند از ایروان تا بهشت

 

 
 
 
شهید ابراهیم هادی مرا پیدا کرد من شبیه شهید مجید قربانی هستم از حاج قاسم هدیه گرفتم ایرانی ها چقدر توفیق داشتند که در ایران به دنیا آمدند شهید رسول خلیلی با من حرف زدند آرامشی که در بهشت زهرا دارم هیج جا ندارم این ها تنها گوشه ای از ارادت خانم نازلی مارگاریان در مورد شهدا است...

دنیای بدون جنگ ابی و شادمهر در عربستان+کلیپ

  • ۷۱۹
دنیای بدون جنگ ابی و شادمهر در عربستان+کلیپ
در روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفندماه گروهی از خوانندگان لس آنجلسی  برای نخستین بار در عربستان سعودی، در جریان فستیوال طنطوره دو کنسرت با عنوان «موسیقی بدون مرز» برگزار کردند.  لیلا فروهر، شادمهر عقیلی، اندی و شهرام شب‌پره  در شب نخست این برنامه (پانزدهم اسفند) و آرش، ابی و ساسی مانکن نیز دیگر خوانندگانی بودند که در شب دوم این برنامه در ۱۶ اسفند برنامه اجرا کردند. این دوبرنامه از شبکه MBC Persia پخش شد. جشنواره زمستانی طنطوره که در شهر العلا در نزدیک مدینه برگزار می‌شود برای نخستین‌بار دوشب آخر برنامه‌هایش را به اجرای خوانندگان فارسی زبان اختصاص داد.
 

کتاب گویای شش ماه پایانی -نشانه های ظهور

  • ۸۴۴
کتاب گویای شش ماه پایانی -نشانه های ظهور
«شش ماه پایانی» عنوان کتابی است که به نشانه‌های ظهور امام عصر (عج) می پردازد. این کتاب هرگز زمانی برای ظهور امام زمان مشخص نکرده است؛ اما حوادث مهم و جدی آخرین سالی که امید می‌رود واقعۀ شریف ظهور در آن اتفاق افتد، یادآوری می‌کند.
 

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم