تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

فرزندان دولت روحانی و اصلاح طلبان کجا هستند؟

  • ۹۴۸
فرزندان دولت روحانی و اصلاح طلبان کجا هستند؟

 

+ فرزندان مسئولین کجا هستن؟

+ فرزندان خاتمی کجا هستند؟

+ فرزندان روحانی و اصلاح طلبان کجا هستند؟

به گزارش کلمه نیوز فاطمه خاتمی دختر محمدرضا خاتمی و همسرش علیرضا خرازی فرزند صادق خرازی که مدتی پیش برای تحصیل در انگلستان اقامت داشتند. اخیراً برای ادامه تحصیل عازم اسپانیا شده و در این کشور اقامت گزیده‌اند.
براساس همین گزارش فرزندان صادق خرازی مشاور بین‌الملل سید محمد خاتمی نیز در انگلستان اقامت دارند.
نرگس خاتمی یکی از دختران سید محمد خاتمی در انگلستان زندگی می‌کند، دختر دیگرش لیلا خانم نیز مقیم ایالات متحده هستند.
سید حسین خاتمی فرزند علی خاتمی نیز به همراه همسرش هم‌اکنون در انگلستان سکنی گزیده و به شدت مشغول تحصیل دانش هستند.
تحصیل و سکونت فرزندان برخی از عناصر اصلی جریان فتنه که تبدیل به یک رویه معمول گردیده است. محمل و پوشش مناسب برای تردد عناصر مذکور به این کشورها و برقراری تماس و ارتباط‌ با عناصر مسئله‌دار می‌باشد.
همچنین سکونت و تحصیل فرزندان این افراد در محیط‌های مذکور زمینه‌ساز تأثیرپذیری هر چه بیشتر آنان و خانواده‌هایشان از تبلیغات مسموم دشمنان جمهوری اسلامی می‌گردد.

 

کمپین «فرزندت کجاست؟» در خبر فوری این‌بار در گزارشی مروری داشته به زندگی فرزاندان مقامات دولتی که در خارج از کشور تحصیل و یا زندگی می‌کنند، کشورهای جهان اول که بسیاری از آنها حتی روابط دیپلماتیک و سیاسی با ایران نداشتند اما فرزندان مسئولان عالیرتبه کشور ترجیح می‌دادند آنها را به عنوان محلی برای زندگی و تحصیل و گاهی حتی کسب و کار انتخاب کنند.

دختر روحانی کجاست؟

حسن روحانی، رییس جمهور ایران اکنون ۴ فرزند دارد که یکی از دختران او در اتریش سکونت دارد.  او در رسانه‌های ایران شهرت زیادی ندارد، وتنها در مراسم تحلیف پدرش در مقام رییس جمهور بود که برای نخستین بار دوربین‌ها از او تصویری منتشر کردند.

مریم در لندن ساکن است

بیزنس اینسایدر، پایگاه خبری آمریکایی چندی پیش در گزارشی خبر از تحصیل مریم، دختر حسین فریدون، برادر و مشاور رییس جمهور منتشر کرد.

مریم دختر حسین فریدون دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه کلمبیای آمریکا بوده، پس از آن با دریافت بورس تحصیلی که از مدرسه اقتصاد لندن به لندن رفت و مشغول به تحصیل شد، البته طبق گفته این سایت این بورسیه تحصیلی به افراد نیازمند ساکن کشورهای در حال توسعه اعطا می شود.

مریم فریدون البته اکنون در شعبه دویچه بانک لندن مشغول به کار است.

آزاده ژاپن بود بعد به آمریکا رفت

غلامعلی حدادعادل در سال ۱۳۹۰ باحضور در یک برنامه تلویزیونی درباره زندگی شخصی دخترش آزاده و علت سفر او به ژاپن و آمریکا توضیحاتی ارائه داد. طبق گفته‌های رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، دختر او در ایران درس خوانده اما همسر او بورس تحصیلی شده و آزاده هم همراه همسرش راهی ژاپن شده است. بعدها اما به سبب تحقیقات دیگری که دامادش داشته است، آنها به آمریکا رفتند و مدتی در آمریکا زندگی کردند.

این درحالیست که رییس سابق مجلس شورای اسلامی ادعا کرده که آزاده و همسرش اکنون به ایران بازگشته‌اند.

سجاد هم در انگلیس است

پسر غلامعلی خوشرو، سفیر ایران در سازمان ملل متحد، وکیل پایه یک دادگستری است. به ادعای پایگاه خبری بیزنس اینسایدر او همسر مریم فریدون است و در دانشگاه آکسفورد در مقطع دکترا در رشته حقوق مشغول به تحصیل است و اکنون ساکن انگلستان است.

عیسی آمریکاست

معصومه ابتکار، رییس سابق سازمان محیط زیست که اکنون معاون امور زنان ریاست جمهوری است، دو پسر دارد که یکی از آن‌ها اکنون در آمریکاست. معصومه ابتکار در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرده بود:« پسرم در آمریکا درس می خواند و ادامه تحصیل می دهد. خودش و همسرش تا فوق لیسانس اینجا بودند اما رشته ای که می خواستند ادامه دهند (مدیریت و راهبری سازمانی) در ایران نبود. به هر حال انتخاب افراد مبتنی بر تشخیص خودشان است و تابع نظر والدینشان نیستند.»

آنهایی که رفتند و نماندند

مهدی هاشمی رفسنجانی، یکی از فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی هم جزو افرادی بود که در دانشگاه آکسفورد به تحصیل در رشته خاورشناسی مشغول بود، او در سال ۲۰۱۰ در انگلستان مشغول به تحصیل بود اما دو سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۲ به دلیل پرونده قضایی به ایران آمد و تحصیلش را نیمه کاره رها کرد.

پسر محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه ایران هم طبق ادعای برخی رسانه‌ها چند سالی در آمریکا زندگی کرده است.

مهدی ظریف مدتی در شرکت وریزون آمریکا مشغول به کار بوده و اکنون در ایران زندگی می‌کند، البته یک رسانه آمریکایی ادعا کرده است که مهدی ظریف در آمریکا به صورت پیمانکاری با این شرکت مشغول به کار بوده است.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم