تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

تمدن زنازاده + نگاهی به 428 میلیون صفحه، محتوای مستهجن در آمریکا + نمودار

  • ۱۸۷۵
تمدن زنازاده + نگاهی به 428 میلیون صفحه، محتوای مستهجن در آمریکا + نمودار

 

+ درصد زنازادگی در جهان

+ درصد سایت های پورن و مستهجن در جهان و پراکندگی آن

+تعداد فرزندان تک والدینی یا بدون والدین

و...

 

+ دانلود نسخه های سال های مختلف گزارش به زبان اصلی

بسم الله النور
ایدئولوژی لیبرالیسم و فرزند نامشروع آن «فمینیسم» با تکیه بر اباحه گری و برنتافتن حدود الهی در حلال و حرامش، تمام تلاش خود را برای گذر از مرزهای حق و حدود شرعی کرده است و سعی دارد «لسه فر» و لذت گرایی محض را در تمام شئون زندگی بشر نهادینه سازد. پارادایم لیبرالیسم که ذیل سوپر پارادایم اومانیسم تعریف می گردد، انسان را محور عالم قرار می دهد و تمام امور دیگر را مبتنی بر آن تنطیم میکند و «بگذار هر آن چه دلش می خواهد انجام دهد» را محور حرکت بشر غربی قرار می دهد.
مولود نا مشروع لیبرالیسم یعنی همان فمینیسم هم، همه ی توان خود را برای زدودن حیا در عرصه ی گیتی به کار گرفته است تا نابودی و هلاکت حرث و نسل1 را رقم بزند. وجود زن که می تواند بلد طیبه ای2  باشد که نسل صالح و سالم، حاصلش است با ایدئولوژی فمینیسم حیا از وجودش رخت بسته و هلاکتش رقم می خورد.

 

 

در گزارش سال2015 این مرکز درخصوص آمار رسمی میزان تولد کودکان و افراد نامشروع که از سال 1998 تا 2014 را بررسی کرده آمده است:

41
درصد افراد متولد شده در آمریکا نامشروع هستند

 55درصد افراد متولد شده در مکزیک نامشروع هستند
 33درصد افراد متولد شده در کانادا نامشروع هستند
57درصد افراد متولد شده در فرانسه نامشروع هستند
54درصد افراد متولد شده در سوئد نامشرروع هستند
48 درصد افراد متولد شده در انگلستان نامشروع هستند
33درصد افراد متولد شده در استرالیا نامشروع هستند
66درصد افراد متولد شده در برزیل نامشروع هستند
43 درصد افراد متولد شده در فیلیپین نامشروع هستند
طبق این آمار رسمی و معتبر جهانی، یک سوم از کودکانی که در قاره اروپا متولد می‌شوند نامشروع هستند و این آمار در دو کشور فرانسه و سوئد به بیش از 50درصد می‌رسد. من حیث المجموع، آیا با وجود این آمارهای رسمی که متعلق به خود جوامع غربی و مدرن است، باز می‌توان جامعه غربی را یک جامعه پیشرفته و الگو دانست.

ایالات متحده آمریکا با 428 میلیون، هلند با 187 میلیون و انگلیس با 52 میلیون در رتبه‌های اول تا سوم کشورهای دارنده صفحات مستهجن هستند.

 

 

 

آمار وحشتناک زنازادگان جهان + دانلود // در حال ویرایش

با امریکن لایف استایل و یا سبک زندگی غربی، به جای آن که حرث وجود زن3 ، بلد طیبه ای باشد تحت حمایت و حفاظت حارث و کشاورزی توانا، می شود بیابانی خشک و سر راهی که هر حیوان درنده ای از آن عبور کرده و از آن تمتع می جوید و حاصل آن چیزی نخواهد بود جز فسادی که بر وجود آن زن مستولی می گردد و علف های هرزی که حاصلش می شود.
انسان غربی آزاد است تا انتهای مرز حیوانیت برود و  تبدیل به حیوانی شود که بدون هیچ حد و مرزی فسادی عظیم را در زمین رقم بزنند و این فساد ممکن نیست جز با هلاکت حرث و نسل و نابودی زنان و از بین بردن حیا و عفت.
از تمدنی که حجاب را از سر زنان بر می دارد، روابط آزاد جنسی را قانونی می داند و حقوق هم جنس بازان را مجاز و حیا که شکوفه ی  درخت ایمان است را می زداید و به حرث وجود زن تجاوز می کند تا مولود های نامشروع خود را در قواره ی جهانی منجی بشریت بداند، و این سبک زندگی باطل را در تمام جهان بگستراند، نمی توان جز این انتظار داشت که بیشتر فرزندانش ولدالزنا باشند. 
جالب تر آنجاست که خود این تمدن آمار رسمی زنازادگان سرزمین خود را منتشر می کند!
در صفحه ی 14 گزارش World Family Map 20144، به موضوع ازدواج و هم باشی5  و این که در بسیاری از کشورها به دلایل متعدد هم باشی جایگزین نهاد ازدواج شده است اشاره می کند. همچنین در این بخش به افزایش پرورش فرزندان خارج از ازدواج  هم اشاره می شود.

 

زنازادگی در جهان

صفحه ی 14 گزارش world family map 2014

برای مشاهده ی سایز بزرگتر بر روی تصویر کلیک کنید.

در صفحه ی 18 این گزارش به موضوع فرزندانی که خارج از تعهد رسمی ازدواج به دنیا آمده اند6  و به عبارتی زنا زاده7 هستند اشاره می کند.

//bayanbox.ir/id/8137622245154055771?view
و در ادامه نمودار آمار زنازادگان (فرزندانی که خارج از تعهد رسمی ازدواج به دنیا آمده اند) کشورهای مختلف را ارائه می کند که نمودار را مشاهده می فرمایید.

//bayanbox.ir/id/3514375310962827071?viewبرای مشاهده ی سایز بزرگتر بر روی تصویر کلیک کنید.


همان گونه که مشخص است، کشورهای شرقی کمترین آمار فرزندان زنا زاده را دارند و کشور های آفریقایی، آمریکایی و اروپا بیشترین آمار فرزندان نامشروع را به خود اختصاص داده اند.
به عنوان نمونه 41 درصد کودکان آمریکایی، 55 درصد کودکان نیوزیلند، 84 درصد کودکان کلمبیا و 56 درصد کودکان فرانسه نا مشروعند و توسط زوجینی که به شیوه ی هم باشی با یکدیگر زندگی می کنند به دنیا آمده اند.
این گزارش رسمی سند بی آبرویی تمدنی حرام زاده است که مبتنی بر ایدئولوژی باطل لیبرالیسم، ادعای ابرقدرت بودن می کند و رؤیای تسخیر جهان را بر سر دارد و بدتر آن است که عده ای مسلمان نما سنگ این تمدن حرام زاده را بر سینه می زنند تا آن را در جامعه ای که مردم آن مسلمانند پیاده سازند. اما اینان بدانند که
 جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زهوقا 
و وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ‌

والسلام من اتبع الهدی

--

نگاهی به 450 میلیون صفحه، محتوای مستهجن در آمریکا + نمودار// آماده


------------->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 آمار زنازادگی در تصویر پایین
<<<<>>>


آمار وحشتناک زنازادگان جهان + دانلود // در حال ویرایش
آمار وحشتناک زنازادگان جهان + دانلود // در حال ویرایش
آمار وحشتناک زنازادگان جهان + دانلود // در حال ویرایش

 

 

 


آمار وحشتناک زنازادگان جهان + دانلود // در حال ویرایش
برای دانلود سند روی تصویر کلیک کنید 2014

 

دانلود نسخه 2017

 

دانلود نسخه 2019

 

لینک دوم

 

 


1- وَ إِذَا تَوَلَّى سَعَى فِی الْأَرْضِ لِیُفْسِدَ فِیهَا وَ یُهْلِکَ الْحَرْثَ وَ النَّسْلَ وَ اللَّهُ لاَ یُحِبُّ الْفَسَادَ ( بقره 205)

و چون برگردد [ یا ریاستى یابد ] کوشش مى‏کند که در زمین فساد نماید و کشت و نسل را نابود سازد ، و خداوند تباهکارى را دوست ندارد .

2-وَ الْبَلَدُ الطَّیِّبُ یَخْرُجُ نَبَاتُهُ بِإِذْنِ رَبِّهِ وَ الَّذِی خَبُثَ لاَ یَخْرُجُ إِلاَّ نَکِداً کَذٰلِکَ نُصَرِّفُ الْآیَاتِ لِقَوْمٍ یَشْکُرُونَ‌ (58اعراف)

و زمین پاک [ و آماده ] ، گیاهش به اذن پروردگارش برمى‏آید ; و آن [ زمینى ] که ناپاک [ و نامناسب ] است [ گیاهش ] جز اندک و بى‏فایده برنمى‏آید . این گونه ، آیات [ خود ] را براى گروهى که شکر مى‏گزارند ، گونه‏ گون بیان مى‏کنیم .

3-در آیه 223 سوره ی بقره زن به مثابه ی حرث است.

نِسَاؤُکُمْ حَرْثٌ لَکُمْ فَأْتُوا حَرْثَکُمْ أَنَّى شِئْتُمْ وَ قَدِّمُوا لِأَنْفُسِکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ وَ اعْلَمُوا أَنَّکُمْ مُلاَقُوهُ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ‌ (223)

زنانِ شما کشتزار شما هستند . پس ، از هر جا [ و هر گونه ] که خواهید به کشتزار خود [ در ] آیید ، و براى شخص خودتان [ در بهره‏مندى از آنها ] پیشدستى کنید و از خدا پروا کنید و بدانید که او را دیدار خواهید کرد ، و مؤمنان را [ به این دیدار ] مژده ده .

4-دانلود متن کامل گزارش World Family Map 2014

5-Cohabition شکلی از زندگی مشترک که در آن زن و مرد بدون هیچ تعهد رسمی ازدواج در یک خانه زندگی می کنند و با یکدیگر روابط جنسی آزاد دارند.

6-Nonmarital child bearing زن و مردی که به شیوه ی هم باشی زندگی می کنند و خارج از تعهد رسمی ازدواج بچه دار شده و فرزندان خود را پرورش می دهند.

7- در احکام اسلامی هر ارتباط جنسی ای که خارج از تعهد رسمی ازدواج باشد مبتنی بر صریح آیه ی قرآن زناست و فرزندان آنان ولدالزنا و نامشروع تلقی می شوند.

وَ لاَ تَقْرَبُوا الزِّنَى إِنَّهُ کَانَ فَاحِشَةً وَ سَاءَ سَبِیلاً (32اسراء )

و به زنا نزدیک مشوید ، چرا که آن همواره زشت و بد راهى است .

 
 
---------------------------------
 
دانلود متن کامل گزارش World Family Map 2014-سایت پورن-حرامزاده
 
 
تولد خارج از ازدواج- حرامزاده-زنا-سک س
 
فرزندان تک والدین-زنازاده-پورن-سقط جنین-حقوق زن-حقوق کودک
 
 
تعداد سایت های مستهجن-پورن- سک س-فیلتر
 
دانلود متن کامل گزارش World Family Map  -حرامزادگی-سایت پورن-سایت x
 
 
---------------
---------------
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم