تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

سند 2030 - اسناد و مدارک کامل- بخش دوم

  • ۱۲۷۲
سند 2030 - اسناد و مدارک کامل- بخش دوم



مطلب در حال تکمیل شدن است....

به دلیل برخی شبهات در برخی فضاهای مجازی که متاسفانه برخی از روی ناآگاهی یا مغرضانه این کار را می کنند بر آن شدیم که با اسناد بیشتر ی در خدمت شما باشیم.

 


لطفا در ابتدا بخش اول این مطلب را کامل مشاهده و مطالعه نمایید/
بخش اول


نکات:

1- یک pdf سند 2030 داریم و یک pdf دستور کار سند 2030 داریم. سند 2030 حدود 370 صفحه است و دستور کار سند حدود 70 صفحه است.
2- در برخی از شبکه های مجازی بر روی برخی از صفحات سند کلیک شده که مثلا خوب است اما همانطور که گفته شده این سند 20 درصدش کاملا منافات با ارزش های ایرانی اخلاقی اسلامی ایران دارد که همین 20 درصد کل سند را زیر سوال می برد متاسفانه.
3- در سایت ها و فضاهای مجازی کلسپ های خوبی از 2030 منتشر شده که فقط جاهای خوب سند را اشاره کرده و گفته این سند خوبی است که کاملا اشتباه می باشد.
4- تاکنون شخص رهبری چندین بار و مراجع مختلف چندین بار به این سند اشاره کردند و در سایتهایشان و کانالهای تلگرامیشان موجود می باشد.
5- دوستان و عزیزان توجه داشته باشید که اکنون انتخابات تمام شده و بحث ما بیشتر حول سند است و متخلفان آن چون این سند و فجایع آن فراتر از انتخابات است.
6- برخی دوستان و عزیزان فرمودن که ما سند را خواندیم اما جایی از همجنسبازی و کلماتی از این قبیل ندیده ایم که پاسخ این سوال نیز داده میشود با سند و مدرک

برای شروع و راحتی شما ابتدا سند 2030 و دستور کار آن را در زیر قرار می دهیم:

دانلود سند 2030-----> 
حدود 370 صفحه میباشد
+  دانلود سند کامل 2030

دانلود دستور کار سند 2030------->

حدود 70 صفحه است
+ دانلود دستور کار سند 2030
متاسفانه در برخی فضاهای مجازی از این به عنوان سند 2030 یاد کردند که واقعا جای تاسف داره چون روی خودش نوشته بصورت کاملا واضح-->دستور کار سند 2030 یعنی این دستور کار یک سندی به نام 2030 است یعنی سند چیز دیگریست و جای دیگریست.



فعلا تا تکمیل شدن کامل مطلب این دو صفحه از سایت یونسکو را مطالعه نمایید.



سند 2030 - هدف چهارم-همجنسبازی

روی تصاویر کلیک نمایید تا بزرگنمایی شود
 + لینک این صفحه





سند 2030 - سند یونسکو - آموزش جنسی

روی تصاویر کلیک نمایید تا بزرگنمایی شود
+ لینک این صفحه


در جای جای سند حرف از تساوی جنسیتی است. برابری جنسیتی و غیره

تساوی جنسیتی از لحاظ اسلام رد شده است و به جای آن عدالت جنسیتی مطرح است.


عدالت بین دو جنسیت به این معنی نیست که هر دو آنها باید یکجور (تساوی-برابر) شوند. هدف نهایی این نیست که زن و مرد به وضعیتی کاملاً یکسان(تساوی) برسند. به این معنی است که علیرغم تفاوت جنسیتی، به زن و مرد باید فرصت‌های یکسان برای موفقیت داده شود.

سند 2030 - تساوی جنسیتی - عدالت جنسیتی



سند 2030 - تساوی جنسیتی - gender equality - تبعیض جنسیتی

+ لینک دانلود pdf ذکر شده در تصویر بالا

لینک مربوطه از سایت یونسکو می باشد





سند 2030 - امضای سند - مصوبه هئیت وزیران 2030


در بیست و پنج شهریور نودوپنج مصوب هییت وزیران شده(وزیران خود دولت). مصوب وزیران نه مجلس
در این تاریخ فقط طرح اولیه سند مصوب وزیران شده و همین نامه به ارگانها ارسال شده. در بند دو این مصوبه آمده که سند بصورت کامل توسط کارگروهها تهیه میشود(بند دو را خودتون بخونین).
یعنی در این تاریخ هنوز سند داخلی بیست سی تهیه نشده و جزییاتی به ارگانها ارسال نشده. در آذرماه که سند تهیه شده باید طبق اصل هفتادوهفت قانون اساسی که گفته هر سند و قرارداد و عهدنامه جهانی و منطقه ای باید ابتدا در مجلس تصویب شود و سپس توسط دولت امضا شود(مانند برجام). اما اصلا به مجلس اطلاع داده نشده ولی امضا شده است. بعد از مدتی برخی از افراد و غیره مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی که متوجه امضا سند بصورت مخفیانه شدند در جلسات مختلف مطرح و طرح اشکال میکنن که متاسفانه دولت توجه لازمه را نمیکند و کم کم وارد فاز اجرایی و آزمایشی میشوند که در اینجا رهبری مجبور به ورود میشوند. متاسفانه با وجود اسناد لازم و روشن برخی گروهها هنوز میخواهن چه در اصل سند و چه در قانونی بودن و حتی محتوای آن مغالطه کنند. اسناد و مدارک و تحلیل ها و دانلود اسناد در سایت bartarbin.ir




سند 2030 - قانون اساسی- اصل 77 قانون اساسی- غیر قانونی


اصل هفتاد و هفتم (77) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران:

عهدنامه ها، مقاوله‏ نامه‏ ها، قراردادها و موافقت ‏نامه ‏‏های بین‏ المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.








برخی اشکالات سند 2030 را در این pdf مطالعه نمایید

+ دانلود







بیانات رهبری در رابطه با سند 2030 در 96/03/17





مسئله‌ سند ۲۰۳۰ مسئله استقلال کشور است
نظام آموزشی ما را چهار نفر بنشینند در یونسکو بنویسند! چرا؟

رهبر انقلاب عصر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان:
:مسئله استقلال خیلی مهم است؛ مسئله‌ی سند ۲۰۳۰ از این قبیل است. حالا بعضی می‌آیند می‌گویند ما تحفظ دادیم یا گفتیم فلان چیزش را قبول نداریم؛ نه، بحث سر این‌ها نیست؛ فرض کنیم در این سند هیچ‌چیز واضح بیّنی هم که مخالف اسلام باشد وجود نداشته باشد؛ که حالا وجود دارد؛ من حرفم این است که نظام آموزشی کشور نباید بیرون کشور نوشته شود.
آن‌ها که خیال می‌کنند ما گزارش درست نگرفتیم؛ نه، گزارش‌های ما گزارش‌های درستی است. شما می‌گویید این سند مثلاً خلاف اسلام ندارد، داشته باشد یا نداشته باشد، اینجا ایران است، اینجا جمهوری اسلامی است. نظام آموزشی ما را چهار نفر بنشینند در یونسکو بنویسند! چرا؟ این همان مسئله‌ی استقلال است.۹۶/۳/۱۷
+ دانلود نمایید
+ لینک خبر

 
 
 
 
 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم