تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

ویدئوی زیبادرباره حجاب خواننده حسام حاج از سوریه

  • ۴۵۲
  • کلیپ با حجاب شدی آفرین بر تو
  • خواننده: حسام الحاج
  • کارگردان: یاسر سامی
  • زمان: 4:41دقیقه
  • موضوع: کلیپ تصویری
  • حجم:10.9 مگابایت

پس از آنکه «حسام الحاج» خواننده سوری، ترانه‌ای در حمایت از حجاب خواند، جریان‌های ضداسلامی در جهان عرب به او حمله کرده‌ و او نیز در جواب آن‌ها گفت: از اینکه پیام انسانی حجاب را رساندم، خوشحالم.

 

برخی نوشته‌ها در پایگاه‌های موسیقی در جهان عرب حکایت از آن دارد که حتی برخی از خوانندگان لبنانی قصد شکایت از وی دارند.

در همین حال یک زن مصری که حرکت غیراخلاقی او در اینترنت سروصدا به پا کرد و بلافاصله توسط جریان‌های صهیونیستی مورد حمایت قرار گرفت، خطاب به «حسام الحاج» گفته است که وی «یک خواننده عقب‌اقتاده است که ترانه‌های عقب‌افتاده درباره حجاب دختران می‌خواند».

حسام الحاج خواننده سوری نیز در پاسخ به او گفته است: از اینکه توانسته‌ام پیام انسانی صحیح خود را با موفقیت به مردم برسانم خوشحال و مفتخر هستم.

وی با بیان اینکه در جهان عرب همه آزاد هستند، خطاب به این زن مصری افزوده است: تو الان با حجابی که در جوامع ما موجود است و امری طبیعی است در حال جنگ هستی؛ البته بدان که سخن تو بر هیچ محجبه‌ای تاثیرگذار نیست و برهنگی به معنی بازگشت به دوران جاهلیت است.

این خواننده سوری در پاسخ به برخی اتهامات که تو به فشارها بر زنان در جوامع اسلامی کمک کرده‌ای، تاکید کرده است: این اشتباه است، هر فردی آزاد است؛ آیا زنان و دختران در اروپا و آمریکا که اسلام گزیده و محجبه شده‌اند تحت فشار بوده است؟

این خواننده سوری همچنین درباره چگونگی تولید این ترانه گفته است: همسر من محجبه نبود اما پس از 7 ماه از ازدواجمان حجاب را برگزید لذا خیلی خوشحال شدم که این تصمیم را بدون هرگونه فشاری و در آزادی انتخاب کرد و در آن زمان به این فکر افتادم که این امر را به ترانه‌ای تبدیل کنند و با محمد حافظ شاعر این ترانه و یاسر سامی کارگردان کلیپ صحبت کردم.

بنابر گزارش ابنا، البته کلیپ «با حجاب شدی آفرین بر تو» انتقاداتی از سوی برخی مجبین داشته است که گفته‌اند کلیپ ترانه وی حجاب را تنها بستن روسری و اعضا و جوارح دانسته است، در حالی که حجاب اخلاق ویژه‌ای دارد.

در ترانه «با حجاب شدی آفرین بر تو»، «حسام الحاج» می‌گوید: با حجاب شدی آفرین بر تو آره اینگونه خدا تو را هدایت کرد / عشق تو در قلب و روح من بسیار شد به خدا به جان خودم قسم؛ ماشاءالله این زیباترین چیزی است که تو نیازمند آن بودی زیباترین هدیه برای تو از سوی خدا/ با حجاب شدی آفرین بر تو آره اینگونه خدا تو را هدایت کرد/ خدایت را راضی کن تا حال دنیا را برای تو رضایتمند کند/ و بهشت برای تو می‌ماند/ خدایت را راضی کن تا حال دنیا را برای تو رضایتمند کند/ با حجاب شدی آفرین بر تو آره اینگونه خدا تو را هدایت کرد.

 

 

کلیپ دیگر

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم