تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

بهانه های دولت حسن روحانی در مواجه با مشکلات و کارها

  • ۲۷۵
بهانه های دولت حسن روحانی در مواجه با مشکلات و کارها

در دولت روحانی همه کارهایی که نکردن و همه چیز وابسته به قرارداد برجام و Fatf و تحریم ها بودحالا که در دولت جدید دارند بدون توجه به این بهانه گیری ها، اینکارهارو انجام میدن، کانالهای زرد اصلاح طلب و کانالهای مجنون حسن روحانی، این دستاوردهارو در کارنامه خودشون و دولت روحانی ثبت میکنن!!!!یک کم خجالت بکشین و اینقدر سنگ اندازی نکنین و بگذارین دولت خدمتشو انجام بده، هرچند که دولت بی توجه به این گزافه گویی ها در حال انجام خدمتگزاریش است.

کانالهای زرد اصلاح طلب و مجنونان جناب حسن روحانی پیوستن ایران به شانگهای را از تلاشهای دولت روحانی برمیشمرند و در کارنامه خود ثبت می کنند!!؟!! که در اینجا نیاز به توضیح داریم.
اولین بار سال ۱۳۸۵ جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در کنفرانس شانگهای دعوت شد.
محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم براین باور بود آسیا و اوراسیا با کمک هم می‌توانند مدیریت و روند عمومی حاکم برجهان را به نفع صلح ، عدالت و ملت‌ها تغییر داده و قدرت لجام گسیخته نظام سلطه را مهار کنند. در خردادماه ۱۳۹۰ که احمدی نژاد به جلسه سازمان همکاری شانگهای دعوت شده بود ۲۲ سوال را از حاضرین پرسید که پرسش اصلی این بود: "به چه دلیل برده‌داران، استعمارگران، تجاوزگران و مسببان اصلی همه مشکلات جامعه بشری باید بتوانند با تغییر چهره و با ادعای دفاع از دموکراسی و حقوق بشر ملت‌ها و کشورهای ما را تحت فشار قرار دهند؟ " در واقع ایران با پیوستن به شانگهای درصدد شکستن انحصار ژئوپلتیک غرب بود و تلاش فراوانی برای عضویت در این پیمان منطقه ای به خرج داد.
دولت حسن روحانی نیز تلاشهایی در این زمینه نمود اما دنبال برجام رفتن و تمام مناسبات را به برجام متصل کردن، دولت را از پیگیری جدی باز گذاشت تا جایی که پیوستن به شانگهای را منوط به پذیرش و پیوستن به FATF برشمارد و پیوستن به شانگهای محقق نشد.
دولت تازه نفس رئیسی با رویکرد تقویت روابط با همسایگان و نگاه به شرق، توانست با مذاکرات صورت داده بالاخره ایران به شانگهای بپیوندد.

.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم