تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

پس از رسوایی آکادمی گوگوش؛ این بار تعرض به یک کودک و ۲ زن! +ویدئو (18+)

  • ۳۴۱
پس از افشاگری های سولماز شرکت کننده برنامه استیج شبکه من و تو و امیرحسین آکادمی گوگوش از اتفاقات پشت پرده شبکه من و تو، این بار شرکت کنندگان بفرمایید شام به میدان آمدند.
 
من و تو پس از رسوایی آکادمی گوگوش؛ این بار تعرض به یک کودک و ۲ زن! +ویدئو (18+)
 
 
 
 

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، در برنامه زنده مسابقه خوانندگی شبکه ماهواره ای "من و تو"  با نام "استیج"، شرکت کننده ای در پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقاتی که پشت پرده رخ داده انتقاد و صحنه را ترک کرد.

سولماز، شرکت کننده برنامه استیج پس از امتناع از شرکت در این مسابقه در برنامه زنده تلویزیونی من و تو گفت: «به دلیل اتفاقات پشت پرده شبکه من و تو به نشانه اعتراض از این مسابقه انصراف می دهم و آن را ترک می کنم.»
البته رها اعتمادی، مجری این برنامه در اقدامی عجولانه حرف های سولماز را قطع و سانسور کرد و نگذاشت که وی اظهاراتش را ادامه دهد. البته این کار رها اعتمادی و چهره وی که به اذعان مخاطبین تا مرز سکته رفته بود، جنجال را برای این شبکه مستقر در لندن چندین برابر کرد.
این افشاگری شرکت کننده که همانند آوار بر سر این شبک هانگلیسی خراب شد، با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیرحرفه ایی بودن متهم کردند.
سولماز همانطور که در اینستگرامش هم توضیح داده بود، به طرفدارانش وعده توضیح کافی و بازگو کردن ماجرای پشت پرده شبکه من و تو را داده بود؛ اما اکنون که چند روز از اعتراض وی گذشته است گویا تحت فشار مانع بازگو شدن حقایق شدند.
هر چند شبکه من و تو و رها اعتمادی سعی می کنند از جانب سولماز سخن بگویند و رسوایی این شبکه را به گونه ای جمع و جور کنند؛ اما مخاطبان تا زمانی که خود سولماز نیاید و توضیح کافی ندهد هر گونه به اصطلاح ماست مالی از سوی شبکه و عوامل من و تو را قبول نخواهند کرد.
بعد از افشاگری این خواننده معترض، "امیرحسین کریمی" از خوانندگان آکادمی من و تو طی مصاحبه ای از پشت پرده این شبکه پرده برداری کرد.
به دنبال این افشاگری‌ها درباره پشت پرده‌های این شبکه بود که، "معین سعیدی" از کارمندان اخراجی من و تو، با انتشار ویدئویی به افشای تجاوز تهیه‌کننده برنامه "بفرمایید شام" این شبکه به یک کودک و ۲ زن شرکت‌کننده در این برنامه از زبان آنان پرداخت.

 

بعد از افشاگری های خوانندگان آکادمی، این بار شرکت کنندگان بفرمایید شام نیز به میدان آمدند تا از پشت پرده ها و اتفاقات هولناکی که از سوی عوامل شبکه من و تو می افتد پرده بردارند.

در ویدئوی منتشر شده، شرکت کنندگان بفرمایید شام از تجاوزهای جنسی که توسط عوامل شبکه من و تو رخ داده است پرده بر می دارد و با بازگویی اتفاقات مختلف، همجنس گرایی تیام و تجاوزهای جنسی عوامل شبکه من و تو را ذکر می کنند.

پیش از این هم بارها  خبرهایی از حواشی و جنجال های غیراخلاقی از رفتار عوامل و کارمندان این شبکه ضد فرهنگی در رسانه ها منعکس شده بود، اما این بار به قدری آش شور شد که این شبکه نتوانست به طور کامل این بی آبرویی را سانسور کند.

آنچه در ادامه می بینید، وقایع بازگونشده و پشت پرده مسابقه آکادمی و انتقادهای جنجالی از شبکه تلویزیونی من و تو از زبان شرکت کنندگان بفرمایید شام است، که پیشاپیش از مخاطبان بابت پخش برخی اظهارات عذرخواهی می کنیم:

لینک دانلود

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم