تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

دو والن بزرگترین و معروفترین منطقه سرخ (کارگران جنسی) در آمستردام هلند

  • ۲۹۹۴
دو والن بزرگترین و معروفترین منطقه سرخ (کارگران جنسی) در آمستردام هلند

 

دو والن (De Wallen یا De Walletjes) بزرگترین و معروفترین منطقه سرخ در آمستردام هلند و یکی از جاذبه‌های اصلی شهر آمستردام می‌باشد که در مرکز و قدیمی‌ترین بخش شهر واقع شده و چندین بلوک در جنوب کلیسای Oude Kerk را در بر می‌گیرد و توسط چندین کانال آبی قطع می‌گردد. دو ودالن شامل شبکه‌ای از کوچه‌هایی است که در آن‌ها تقریباً ۳۰۰ کابین تک اتاقه کوچک وجود دارد که توسط روسپیان اجاره می‌گردد. آنان خدمات جنسی خود را در این اتاقک‌ها از پشت پنجره یا دربی شیشه‌ای که معمولاً با چراغ‌های قرمز نورافشانی می‌گردد، پیشنهاد می‌نمایند. این منطقه همچنین فروشگاه‌های جنسی، تئاترهای جنسی، شهرفرنگ‌های جنسی، یک موزه موارد جنسی، یک موزه حشیش و شماری از کافی شاپهایی که ماری جوانا می‌فروشند دارد. ۲۶ کافی شاپ این منطقه مجبور هستند بین اول سپتامبر ۲۰۱۲ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۵ تعطیل نمایند. به عنوان جزئی از محدودیت‌های جدید که از ۲۰۱۲ به اجرا درآمده‌اند، یک قاضی هلندی رای داده است که از این تاریخ به بعد می‌توان قانوناً ورود توریست‌ها را به کافه‌های ماری جوانا ممنوع کرد. دو والن و مناطق فحشای Singelgebied و Ruysdaelkade، مناطق چراغ قرمز آمستردام (به هلندی: Rosse Buurt) را تشکیل می‌دهند.

مساحت کلی این منطقه حدود ۶۵۰۰ متر مربع می‌باشد که توسط منطقه Niezel در شمال، سد دریایی Nieuwmarkt در شرق، Sint Jansstraat در جنوب و Warmoesstraat در غرب محدود می‌گردد.

فحشا در هلند به استثنای فحشای خیابانی قانونی است اما مجوز کار برای فحشا صادر نمی‌گردد، بنابراین کار قانونی در این تجارت عمدتاً مربوط به شهروندان اتحادیه اروپا می‌باشد (شهروندان غیر اتحادیه اروپا هم در شرایط خاصی می‌توانند در این کشور کار قانونی انجام دهند، مثلاً اگر همسر یک شهروند محلی باشند).

#غرب_بدون_روتوش

 

 

خیابان های بروکسل

------------ 

>> مستند بدون مقصد (برسی صنعت قاچاق زنان در جهان)

>> تمدن زنازاده + نگاهی به 428 میلیون صفحه، محتوای مستهجن در آمریکا + نمودار

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم