تصویر ثابت

تصویر ثابت

کلیپ مستند فیلم

پیشنهاد ویژه

یکهزار متخصص وقایع 11 سپتامبر را زیر سوال بردند

  • ۳۳۶

در هر یک از نمونه‌های گرد و غبار مرکز تجارت جهانی، آثار ماده منفجره پیشرفته "نانو ترمیتیک" پیدا شده که نوعی ماده فوق افنجاری است که از ترکیب ترمیت بدست می‌آید. 

بیش از 1000 کارشناس و متخصص با امضای نامه‌ای، ضمن زیرسوال بردن روایت رسمی دولت آمریکا از وقایع 11 سپتامبر، خواستار انجام یک تحقیقات مستقل در این باره شده‌اند.

"مدیسون ویس.ریچارد گیج "، معمار و بنیانگذار سازمان غیرانتفاعی "مهندسین و معماران حقیقت‌یاب 11 سپتامبر " طی یک کنفرانس خبری در 19 فوریه اعلام کرد: بیش از هزار معمار و مهندس از بیش از ده کشور،‌ هم‌اکنون خواهان اجرایی شدن یک تحقیق مستقل در مورد تخریب برج‌های دوقلو و ساختمان شماره 7 مرکز تجارت جهانی در 11 سپتامبر 2001، هستند.

بنابراین گزارش که هفته‌نامه "امریکن‌فری‌پرس " آن را منتشر کرده، گیج در حالی به کنفرانس خبری 19 فوریه رفت که تعدادی از امضا کنندگان نامه درخواست تحقیق مستقل در مورد وقایع 11 سپتامبر نیز وی را همراهی می‌کردند. در میان این افراد، شخصیت‌های قابل توجهی همچون دکتر "دیوید ری گریفین " که تالیفات زیادی در مورد 11 سپتامبر دارد و دکتر "استیون جونز " فیزیک‌دان هسته‌ای و محقق 11 سپتامبر نیز حضور داشتند تا در رابطه با یافته‌های ارزشمندشان در مورد وقایع 11 سپتامبر به بحث با خبرنگاران بپردازند.

"مارک اندرسون " دبیر مکاتبه‌ای امریکن‌فری‌پرس می‌گوید، در مارس 2009، گیج اعلام کرده بود که تعداد حامیان وی که از پشتوانه فنی برخوردارند، حدود 500 الی 600 نفر هستند، و این در حالی است که طی مدت زمانی کوتاه، این میزان به هزار نفر رسیده است.

گیج در رابطه با یافته‌های جدید سازمانش می‌گوید: آخرین یافته‌ها بر پایه بررسی "شواهد دادگاهی، تصاویر ویدیوئی و شهادت شاهدان عینی است که از گزارش‌های رسمی حذف شده بودند. " که از جمله این موارد می‌توان به سقوط آزاد ساختمان 47 طبقه مرکز تجارت جهانی اشاره کرد که بطور کاملا کنترل شده‌ای فرو ریخت.

گیج می‌افزاید: در هر یک از نمونه‌های گرد و غبار مرکز تجارت جهانی، آثار ماده منفجره پیشرفته "نانو ترمیتیک " پیدا شده که نوعی ماده فوق افنجاری است که از ترکیب ترمیت بدست می‌آید.

اندرسون با اشاره به این مطلب که کنفرانس خبری مذکور با هدف تشریح نگرانی‌های علمی در مورد ساختمان‌های مرکز تجارت جهانی و مسایل فنی که در مورد تخریب سه ساختمان مذکور وجود دارد، تشکیل شده بود، می‌نویسد: سازمان مهندسین و معماران حقیقت‌یاب 11 سپتامبر همچنین خواستار تحقیقات یک هیئت منصفه عالی در مورد گزارش‌های مدیران "بنیاد ملی استانداردها و فناوری " شده‌اند.

علارغم بدست آمدن شواهد زیادی که بر کنترل شده بودن تخریب ساختمان‌های مرکز تجارت جهانی در جریان حملات 11 سپتامبر 2001 تاکید دارند، گزارش‌های گروه‌های تحقیقاتی رسمی دولت‌ آمریکا همواره از پذیرش این ادعاها سر باز زده‌اند.

اخبار مرتبط:
عکس‌های 11 سپتامبر دستکاری شده‌اند

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

غرب بدون روتوش

انتخابات

موضوع سوم

موضوع چهارم